Followers

Sunday, February 27, 2011

simple triffle

salam peepers!

selamat bersiaran kembali ( wish untuk diri sendirik! ngee~)
aritu saya ada announce untuk berhenti sementara daripada menerima tempahan ciskek.. this is due to eye laser surgery that i've gone thru.. untuk tahu cerita selanjutnya mengenai eye laser surgery a.k.a lasik surgery, view this belog (click)

suppose i'll be online again on 28 feb, tapi tak sampai hati menolak permintaan rakan yang meminta saya buatkan triffle, saya gagahkan jugak.. memang mata saya dah recover 100% (according to the doc) cuma diri sendiri tengah adjust with 'the new pair of eyes'.. rasa janggal sikit.. hehe!

so, here's the triffle.. guna recipe yang paling simple sekali! hehehe!











last sekali ada tuang crystal jelly, tapi warna dia sama ngan warna custard, so tak nampak sangat perbezaan.. harap kak hasni berpuas hati.. walaupun simple, tapi lazat! insyaallah! saya buat ni dengan penuh rasa sayang tau! hehehe! sebab ini kalo pertama customer tempah triffle kat saya.. saya tak amik tempahan ni, tapi sebab nak tolong rakan2 sejawat.. apa salahnya.. tak sedap ati pulak nanti orang sampai termimpi2 teringat tak dapat makan triffle saya! hahaha! verangan + ferasan tak hengat!!!



p/s: tengs ya kak hasni!! hope u'll like it!

No comments: