Followers

Wednesday, October 05, 2011

SPECIAL REQUEST - basket hamper

sangat sesuai untuk diberi kepada VIP mahupun sebagai hadiah semasa menziarah/melawat rakan2



interested? berikan budget, product range yg ingin diletakkan dan warna tema - everything isn't impossible with NAZADELIZIA!!!

Friday, September 23, 2011

thanks kak misya!

kali permintaan untuk order cheese cake yang lama saya tak buat.. sebab selalunya orang banyak order tiramisu dan oreo cheese cake.. kali ni kak misya oder blueberry cheese cake.. berbesar hati nak buat sebab takut jugak ilang skill buat kek ni bila dah lama tak buat... unfortunately tak sangka harga blueberry dah naik! huhu~ takpe la.. untuk kak misya, anything for you, dear!






hope kak misya n family love this.. sorry jika ada apa2 kekurangan...

Saturday, September 17, 2011

makcik jual kueh

memang gempak abes bila terpaksa bawak bakul besar beg orang nak pegi haji sampai dua bijik sbb nak bawak barang2 yang di order hari tu.. pakai baju raya cantek2, siap melaram bagai diva.. tiba2 kena angkut bakul kueh? hahahah!





peach cheese cake, tiramisu cheese cake, trifles in 3 sizes (small, large and extra large), some apom polka dots, 3 sets of choc muffins and some kueh raya untuk jamuan... nasib baik ada bakul ala mengkuang ni... kalo tak susah jugak nak bawak sume menda... ;D

Sunday, September 11, 2011

top selling item!

our petite vanilla cupcakes received a massive orders recently and alhamdulillah my hubby and i able to fullfill the orders sampai naik juling bijik mata and everything seems to be worth the value!

mini cupcakes are only in vanilla flavour but comes in choices of mixfruit, chocolate rice and raisins topping.. most customers seemed to love the taste and also the sizes seems those are in mini's - easy to display, not messy, and of course it is in a bite size!!! juz put in the whole mini's in your mouth and that's it! hahaha! apela aku ngarut pepagi hari nan sejuk ini

among the three toppings that we offered, the mixfruit topping is the top selling item so far.. u can smell the aroma of mixfruit and the light taste of it in the cupcakes, even children also cannot resists!





siyes sedappp! tambah2 leh campak terus sebijik dlm mulut... time raya, takde la sepah2 nak potong kek yg size dia besar ke hapa ke.. terus hidang mini cupcakes ni saja... easy to handle! I LOIKE!!

Monday, August 01, 2011

cupcakes again

order dari USM penang - semoga cupcake ini sampai dengan selamat n sejahtera hendaknya... ;D



Sunday, July 31, 2011

TIRAMISU in sundae cup

orders from students.. dorang taknak beli kek (it's too large) dan cuma nak rasa je.. most of them tak pernah rasa dan tak pernah tahu what's tiramisu taste like.. so i offered them this thing and ALHAMDULILLAH everybody like it so much!




memandangkan saya buat dalam sundae cup, saya tak letak gelatin.. semua orang cakap sangat creamy and hav an ice cream texture!

Friday, July 29, 2011

kerastangan ku

some of my handmades... lovey dovey cupcakes!









Thursday, July 21, 2011

regular customer - kak zehan

order kali ni kak zehan nak cuba rasa tiramisu pulak! sempena ngan birthday kekanda beliau, maka i pun yang kering idea ni hanya dapat buat tiramisu with instant deco... hihihi!


keliling kek tu sengaja di pipingkan sebegitu.. mcm best je! hehe! gamba di atas ni sebelum di deco.. gamba2 di bawah ni yang sebetulnya.. hehehe!




deco campak2 je sebab tak sempat nak mikir.. makasih kak zehan kerana memuji kesedapan kek ni.. ye la, saya buat kek tiramisu ni dengan penuh kasih sayang.... ngeeee~

Wednesday, July 20, 2011

bertemu kawan lama

adat orang berniaga, walaupun rakan sendiri dah lama tak jumpa, tapi topik yang hangat dikongsi adalah bisnes kecil2an masing2... nampak sangat yang kami ni macam tak cukup makan! hahaha! sebenarnya bukan tak cukup makan, tapi bila kita demand lebih, kenala sediakan RM lebih jugak.. apa pun masing2 tidak melupakan kerja yang hakiki, Insyaallah...

rakan lama saya, k-own, telah memesan oreo cheese cake... and i would like to say soory sebab decorations dia tak kemas... badan dah letih sebab banyak kerja n banyak tempahan.. itupun ada tempahan kene postpone sebab risau nanti kesihatan pulak yang terjejas...



THE OREO WITH LOVE - alhamdulillah, feedback yang diterima sangat memberangsangkan! thanks k-own!